Одже подзвонили до мене з невідомого номеру і сказали що треба пройти повірку. Я подякував за інформацію, але цю розмову полвністю проігнорував. Бо телефон це ніщо.
Через місяць прийшла мені пісюлька, переповнена орфографічних помилок так, що важко зрозуміти суть, де "водоканал" повідомляє мене що я ухиляюсь від проходження повірки та укладання договору (???).
Внизу писюльки була примітка: попередження складено у 2-х екземплярах. 1 вручається споживачеві (ніхто, звичайно, не вручав), 2-й підшивається у журналі попереджень.
Я зателефонував у "водоканал" і сказав що мені заявили що я ніби-то ухиляюсь. А якщо всі попередження "підшиваються" то чи можна взанти коли ж то і на якій підставі мене "попереджували раніше".
У відповідь отримав: "Йой пане, а де я знаю хто і коли вас попереджував? Може дзвонили, може десь вас бачили. Дзвоніть завтра рано, буде дівчина ваша і з нею поговорите".
Коротше бардак повний. Ніхто мене не попереджував, хоча стверджують що я відмовлявся.
В результаті я вирішив поговорити "з дівчиною" і не псувати нерви абонвідділу які і так нічого не знають і знати не хочуть.
"Дівчина" ще раз пояснила всю процедуру (описану в перших повідомленнях). Нічим аргументувати вимоги водоканалу не могла, сказали "просто виконую свою роботу, як мені сказали".
Коротше говорити там нема з ким. Подивіться відеоновини з
"коридорними" коментарями директора водоканалу про відсутність води в місті і зрозумієтете що то аферист і клейма там ніде ставити.
Я домовився з "дівчиною з водоканалу" що все зроблю сам. Ні жодного майстра від водоканалу і мови не було "В нас таких людей нема" (це у фірми що продає воду!).
"Дівчина з водоканалу" поводила себе ввічиливо і сваритися з нею теж настрою не було.
Таким чином, ось як все відбувалось:
Повірка лічильників води
Re: Повірка лічильників води
Йду в водоканал, пишу заяву про зняття пломби (для заяви дають бланк агітки за якогось депутута, пишеться з вільної сторони). Ручку, звичайно, теж треба мати свою.
Домовляюся з "дівчиною зі свого району" і година 10-та (як домовлено) вона приходить до мене.
Перед її приходом сам знімаю лічильники (ключ на 30 + розвідний). Ледь не ламаю пластмасу на них. Досить важко зняти.
Приходить "дівчина з водоканалу", позичає в мене кусачки (???) і знімає пломбу. Дають акт про розпломбування.
Везу акт і лічильник в "держметрологію" — приміщення колишнього СКБ, в самому-самому кінці металеві двері.
Лічильник беруть, дають рахунок на 25 грн. Треба дати копію паспорта і здається копію акту про розпломбування. Просять прийти через 2 год. Черг нема. Поводяться ввічливо.
Іду платити рахунок в банк що на протилежному кінці "СКБ". Дууууже довго чекаю в черзі (більше години). Касир, молода дівчина, працює швидко але для кожного клієнта друкується неймовірна кількість макулатури.
Минає 2 години — іду в "метрологію". Лічильник вже чекає. на ньому поміняли пломбу пластикового екранчика. Дають мені невеличкий папірчик-корінець про проходження повірки.
Встановлюю лічильник назад — ще важче ніж зняти! Водою починаю користуватися.
Дзвоню до дівчини з водоканалу і кажу що все є. Коли можна опломбувати?
Приходять наступного дня, як і домовлено. Ставлять платикову пломбу (може тому і кусачок не мали, спочатку), дають акт про запломбування.
Дякую, до-побачення.
Результат: нерви на підлий водоканал що не дотримується законодавства і більшість працівників якого не вміють працювати з людьми (не стосується "дівчини").
0,5 години зняти лічильник. 1 год на встановлення. 2 год на повірку і оплату послуг. Разом, з дорогою і т.п. — 5 годин.
25 гривень за повірку.
P.S.
До речі був в мене лічильник гарячої води, який я не використовую бо власне тепло. Сказали і його повіряти, або ставити заглушку з пломбою. Я заглушив.
Домовляюся з "дівчиною зі свого району" і година 10-та (як домовлено) вона приходить до мене.
Перед її приходом сам знімаю лічильники (ключ на 30 + розвідний). Ледь не ламаю пластмасу на них. Досить важко зняти.
Приходить "дівчина з водоканалу", позичає в мене кусачки (???) і знімає пломбу. Дають акт про розпломбування.
Везу акт і лічильник в "держметрологію" — приміщення колишнього СКБ, в самому-самому кінці металеві двері.
Лічильник беруть, дають рахунок на 25 грн. Треба дати копію паспорта і здається копію акту про розпломбування. Просять прийти через 2 год. Черг нема. Поводяться ввічливо.
Іду платити рахунок в банк що на протилежному кінці "СКБ". Дууууже довго чекаю в черзі (більше години). Касир, молода дівчина, працює швидко але для кожного клієнта друкується неймовірна кількість макулатури.
Минає 2 години — іду в "метрологію". Лічильник вже чекає. на ньому поміняли пломбу пластикового екранчика. Дають мені невеличкий папірчик-корінець про проходження повірки.
Встановлюю лічильник назад — ще важче ніж зняти! Водою починаю користуватися.
Дзвоню до дівчини з водоканалу і кажу що все є. Коли можна опломбувати?
Приходять наступного дня, як і домовлено. Ставлять платикову пломбу (може тому і кусачок не мали, спочатку), дають акт про запломбування.
Дякую, до-побачення.
Результат: нерви на підлий водоканал що не дотримується законодавства і більшість працівників якого не вміють працювати з людьми (не стосується "дівчини").
0,5 години зняти лічильник. 1 год на встановлення. 2 год на повірку і оплату послуг. Разом, з дорогою і т.п. — 5 годин.
25 гривень за повірку.
P.S.
До речі був в мене лічильник гарячої води, який я не використовую бо власне тепло. Сказали і його повіряти, або ставити заглушку з пломбою. Я заглушив.
Re: Повірка лічильників води
Чисто технічне запитання: що виявила повірка лічильника?
- sta viator
- Ветеран
- Повідомлень: 383
- З нами з: 2 березня 2011, 14:24
Re: Повірка лічильників води
буде дівчина ваша і з нею поговорите
Re: Повірка лічильників води
"Придатний до експлуатації".Oleksandr писав:Чисто технічне запитання: що виявила повірка лічильника?