Любителів мур_котячих запрошуємо сюди

Про братів наших менших - песиків, котиків, хом'ячків, крокодильчиків та іншу живність.P.S. Тут дозволяється лише дарувати :) .
Відповісти
Аватар користувача
Лен_ТОЧКА
Ветеран
Ветеран
Повідомлень: 421
З нами з: 24 серпня 2005, 14:31
Контактна інформація:

Любителів мур_котячих запрошуємо сюди

Повідомлення Лен_ТОЧКА » 24 листопада 2005, 18:10

Перед тим, як принести додому кошеня, потрібно ретельно зважити всі „за” і „проти”

Для того, щоб забезпечити довгі і теплі взаємостосунки з твариною, слід серйозно віднестися до цього вибору. Придбавши кішку, Ви повинні створити умови, при яких тварина почуватиметься щасливою: Вам доведеться виділяти час для догляду за нею протягом 15 – 20 років, потрібно завчасно подумати де Ви будете залишати кішку на період відпустки та ін. Поспішність може призвести до розчарування, і в результаті постраждає тварина.

Прийнявши рішення про купівлю кішки, обов‘язково запитайте себе: „для чого мені потрібна тварина?”. Можливо, Вам просто потрібна домашня улюблениця чи ви хочете придбати породисту тварину, яку потім плануєте виставляти на виставках, має це бути самка чи самець?..

Не менш важливим є рішення про довжину шерсті кішки. Довгошерсті коти, звичайно, гарніші, але для підтримування цієї краси потрібно виділяти мінімум півгодини в день: розчісувати кішку гребенем і щіткою, розплутувати ковтуни. Якщо у вас немає такої можливості, краще завести короткошерсту кішку. До того ж, якщо хтось із членів вашої сім’ї страждає від астми, довгошерста кішка може викликати приступ захворювання. Слід також пам‘ятати, що у деяких людей алергічна реакція розвивається в присутності будь-якої кішки.

Якщо матеріальний стан не дозволяє вам придбати породисту кішку, то домашньою улюбленицею може стати і безпородне кошеня. Безпородні кішки теж дуже красиві, і за своїм характером не поступаються родичам з чотирьохколінним родоводом.

У випадку, якщо Ви серйозно вирішили займатися виставками, для цього вам необхідне кошеня з хорошим родоводом. Придбати таке кошеня можна звернувшись у місцевий фелінологічний клуб, де Вам нададуть всю інформацію про якість виводку та про виставкові досягнення батьків. Також можна відвідати виставку, де переважно також продаються кошенята: там Ви матимете можливість безпосередньо поспілкуватись з годувальниками і переконатись у правильності Вашого вибору.
Дівчинка чи хлопчик?

Якщо ви хочете розводити кошенят, то, звичайно, варто придбати дівчинку. Однак, для продажу слід мати кошенят від батьків з хорошим родоводом. Та й розведення кішок не принесе вам великих прибутків. То ж, якщо кошенята вам не потрібні, то кішці у віці 6 – 8 місяців слід зробити операцію з видалення яйників.

Ніколи не тримайте в квартирі некастрованого кота: він ніколи не буде щасливим без достатньої кількості кішок, з якими міг би спаровуватись, а ви з багатьох міркувань, скоріш за все не дозволите йому гуляти на волі. Дорослого некастрованого кота неможливо тримати через їдкий запах сечі, якою вони мітять все навкруги, привертаючи увагу кішок. Кота необхідно каструвати у шестимісячному віці.

Існує переконання, що кастровані тварини страждають, однак це зовсім не так. Парування для них – процес суто інстинктивний, і якщо потреба в ньому зникає, вони просто починають розвиватися по-іншому – не вириваючись увесь час „на волю”, коти стають більш ніжними.
Ось, нарешті, усі питання вирішені, і Ви принесли додому м’якенький, пухнастий клубочок...

Кошеня не довго бути відчувати себе самотнім і покинутим в незнайомій для нього квартирі, якщо Ви займете його якоюсь грою: це може бути маленький м’ячик, іграшкова мишка чи навіть клаптик паперу, прив’язаний до нитки.

Слід потурбуватися про спальне місце кошеняти. Кішок, на відміну від собак, не дуже задовольняють відкриті підстилки, але вони залюбки відпочивають у затишному будиночку. Зараз у зоомагазинах є великий вибір будиночків для кішок – наприклад, плетені з лози (зручні у літній період), або виготовлені з поролону, обтягненого ніжною тканиною (підходить для зимового періоду).

Обов’язково слід організувати спеціальний туалетний куток для киці –лоток з наповнювачем. Поки ваше кошеня не підросте, краще користуватись лотком з невисокими бортами (не більше 5 см), а також купляти наповнювач без ароматизатора, оскільки сторонній запах може відбити ті початкові навики користування лотком, які кошеня одержало біля матері.

Годувати кошеня слід в одному, спеціально відведеному для цього місці. Вам будуть потрібні дві мисочки: одна – для води, друга – для корму. Кошеня повинне мати постійний доступ до води. Вода в мисочці повинна бути завжди свіжою, її міняють кілька разів на день.

Кішки, будучи на волі, інстинктивно їдять траву, інколи використовуючи її для очищення шлунку. Тому не забудьте поставити своїй улюблениці ящичок з пророслою травою. Для цього можна використовувати спеціальне насіння, яке продається в зоомагазинах. Домашні кішки із задоволенням поїдають і кімнатні квіти – це дуже небезпечно, оскільки багато декоративних рослин (наприклад деффенбахія) містять токсичні речовини. Отруєння кімнатними рослинами може бути смертельним для кішки.

Кігті у кішки безперервно ростуть протягом всього життя. У природі киця, пробігаючи великі відстані та лазячи по деревах, сточує їх. В домашніх умовах кішка позбавлена такої можливості і тому змушена сточувати їх, дряпаючи різні предмети. Якщо Ви не хочете, щоб ваші меблі, килими та штори були безповоротно зіпсовані – придбайте у зоомагазині спеціальний стовпчик, для сточування кігтів. Переважно кішки залюбки дряпають його. Є ще інший підхід для вирішення цього питання – кішкам можна підрізати кігтики спеціальними щипчиками гільотинового типу. Підрізати кігті слід подалі від кровоносної судини – на білих кігтях Ви можете легко прослідкувати, де закінчується рожева ниточка. Якщо кігті чорні, непрозорі – відрізайте лише тоненький зігнутий кінчик нігтя. Якщо кігтик обрізати надто коротко, зачепивши кровоносну судину – це призведе до поранення тварини. Підрізати кігті слід приблизно раз у два тижні. Привчати тварину до цієї процедури потрібно змалку.

Еволюція дала кішці власний косметичний інструмент – шершавий язик, яким кішка постійно вмивається, розчісуючи шерстинки. Але цього недостатньо – домашніх кішок слід регулярно розчісувати. Розчісуючи кішку, Ви попереджуєте потрапляння відмерлих шерстинок в її шлунок, де вони можуть збиватися в щільні комки і викликати небезпечне захворювання – закупорку кишково-шлункового тракту.

Короткошерсту кішку достатньо розчісувати один раз на тиждень, використовуючи при цьому гребінець з металевими густими зубцями та масажну щітку з натуральної щетини. З довгошерстими кішками клопотів набагато більше: розчісувати їх потрібно щодня, особливо в період линяння, оскільки у цих кошенят шерсть швидко збивається у ковтуни. Використовувати при цьому слід гребінець з рідкими металевими зубцями та спеціальну щітку для вичісування підшерстку (пуходерку), для видалення ковтунів зручно користуватись ковтунорізкою.

Якщо ви сумлінно доглядаєте за шерстю кішки, купати її варто у разі випадкового забруднення або перед серйозною виставкою, де Вам необхідно показати свою улюбленицю в найкращому вигляді. При розчісуванні періодично можна користуватись сухими шампунями, з допомогою яких Вам легко буде підтримувати шерсть у чистоті (особливо це стосується персидських кішок). Під час купання своєї улюблениці, обов’язково користуйтесь спеціальними шампунями, оскільки звичайний шампунь може пересушити шкіру або викликати алергію.

Окремого догляду потребують зуби кішки. У кішок (особливо породистих), із віком спостерігається утворення зубного каменю, що призводить до запалення ясен і, в результаті, до втрати зубів. Вартує періодично, хоча б один раз на місяць, оглядати зуби кішки і при виявленні зубного каменю звертатися до ветеринара.

Особливого догляду потребує стара кішка. Ретельніше, ніж раніше, потрібно слідкувати за її раціоном, оскільки їй потрібен повний комплекс вітамінів та мінералів, а організм вже не в змозі засвоїти таку кількість білків та жирів, як раніше. Вам доведеться частіше її розчісувати – кішці буде все важче вмиватися самій. І головне чого потребує ваша стара кішка – це ще більшої уваги та ласки. Частіше беріть її на руки, більше говоріть з нею, просто любіть її ...
http://www.club4lapy.com.ua/
Вкладення
Kisa.jpg
Востаннє редагувалось 28 листопада 2005, 12:17 користувачем Лен_ТОЧКА, всього редагувалось 1 раз.

Аватар користувача
Лен_ТОЧКА
Ветеран
Ветеран
Повідомлень: 421
З нами з: 24 серпня 2005, 14:31
Контактна інформація:

Re: Любителів кицьок запрошуємо сюди

Повідомлення Лен_ТОЧКА » 24 листопада 2005, 18:18

Годування кішок
Придбавши кошеня, кожен власник мусить вирішити для себе багато важливих питань. Одне з основних – це „Як і чим годувати кошеня?”, адже саме від харчування в подальшому залежатиме здоров’я, зовнішній вигляд та фізична активність тварини. Годування кішки повинно бути нормованим і збалансованим за калорійністю та поживними речовинами.

Сьогодні у власників кішок є можливість вибору:

    * годувати тварину домашніми продуктами;
    * годувати певними готовими кормами;
    * поєднувати домашні продукти з готовими кормами

Годування кішки домашніми продуктами

Дорослу кішку годують двічі в день: зранку і ввечері. Корм дають з розрахунку 30–60 г на 1 кг ваги залежно від віку, фізіологічного стану (вагітність, лактація) та фізичної активності. До прикладу, для дорослої кішки вагою 5 кг достатньо 200 г корму, при вагітності та лактації ця норма збільшується до 300–400 г, для кастрованих котів, стерилізованих кішок та тварин, що старіють, норма зменшується до 130–150 г. Температура корму повинна бути 37–38 градусів.

Кішки за типом обміну речовин виключно м’ясоїдні тварини, тому їх раціон повинен складатися мінімум на 40% з білків тваринного походження, тобто з м’яса та риби. А ось вуглеводи повинні складати лише невелику частину раціону, оскільки вони погано перетравлюються і засвоюються організмом кішки. Для раціону кішки важливі також овочі та жири рослинного походження.

Продукти, які можна використовувати під час приготування корму для котів:

М’ясо
Найбільш придатною для приготування корму є нежирна яловичина (не телятина). Телятина містить менше білків і більше води. Інколи у кішок при поїданні телятини спостерігається розлад роботи кишково–шлункового тракту. М’ясо індика, кролика та курки дають переважно у вареному вигляді без кісток. Свинину краще не давати взагалі, а якщо давати, то лише невелику порцію попередньо відвареної вирізки. Важка жирна їжа може викликати у кішки блювоту та пронос.

Субпродукти
Кішку можна годувати серцем, нирками, вим’ям, печінкою. Всі субпродукти краще давати у вареному вигляді.

Риба
Для приготування корму використовують переважно морську рибу: хек, тріску, камбалу, сайку. Таку рибу можна давати в сирому вигляді, попередньо видаливши кістки і ошпаривши її. Прісноводну рибу (щука, карась, короп, лящ) можна давати лише у вареному вигляді, оскільки в ній можуть знаходитись гельмінти. Деякі види риб містять речовину тіаміназу, яка руйнує вітамін В1. Якщо постійно годувати кішку такою рибою, у неї може розвинутись недостатність вітаміну В1 в організмі. Тому рибу слід включати не більше 2-ох разів на тиждень.

Молочні продукти
В них міститься високоякісний білок, кальцій, фосфор і вітаміни групи В. В помірній кількості молоко можна включати в раціон кішки лише у тому випадку, коли її організм нормально сприймає цей продукт. Часто лактоза, що міститься у коров’ячому молоці, викликає у кішок пронос. Дуже корисними є кисломолочні продукти: йогурти, кефір, простокваша. Сир є абсолютним джерелом кальцію. Сметану також можна включати в раціон, але в невеликій кількості. Вона має велику енергетичну цінність і містить вітаміни А і Д.

Яйця
Необхідні в раціоні кішок, оскільки містять багато білків, вітаміни А, Д, В. Для годування кішок можна використовувати курячі та перепелині яйця, включаючи їх в раціон двічі на тиждень. Жовток краще давати сирим. А білок можна згодовувати лише після термічної обробки – у ньому міститься авідин, який руйнує біотин (вітамін Н), що може призвести до авітамінозу Н, і як наслідок – до різноманітних захворювань шкіри та облисіння.

Крупи
Є джерелом вуглеводів і потрібні кішкам в обмеженій кількості через погану засвоюваність організмом. Годувати кішку рисом, гречкою та (найоптимальніше) пророслими зернами пшениці, можна попередньо пропустивши їх через м’ясорубку.

Овочі
Можна використовувати моркву, кольорову капусту, брюссельську капусту, буряк та кольрабі. Однак всі овочі додаються в їжу лише перетертими і в незначній кількості, оскільки клітковина у кішок погано засвоюється організмом. До речі овочі кішкам додають до раціону лише для покращення роботи кишково–шлункового тракту.

Жири рослинного походження
Це соняшникова, оливкова і кукурудзяна олія. Олія містить ненасичені жирні кислоти (омега 3 і омега 6), які добре впливають на стан шкіри та шерсті.

Слід взяти до уваги те, що при годуванні кішки домашніми продуктами необхідно додавати в раціон вітамінно-мінеральні добавки. Та все ж годування домашніми продуктами має свої недоліки, оскільки збалансувати раціон з білків, жирів, вуглеводів, вітамінів та мінералів самостійно дуже важко.

Слід пам‘ятати, що споживання кішкою лише м’яса забезпечує її організм тваринним білком, але тварині бракує мінералів. Кішки, яких в основному годують сирою рибою, можуть мати дефіцит тіаміну, оскільки деякі види риби містять в собі тіаміназу, яка руйнує вітамін В1. У кішок, які поїдають більше корму рослинного походження, швидко розвивається дефіцит вітаміну А. Та й харчові потреби Вашої кішки змінюються у відповідності зі зміною стилю життя та віку. Наприклад, кошенята потребують абсолютно іншу кількість білків, вітамінів та мінералів, ніж дорослі тварини. Те ж стосується вагітних та лактуючих кішок.

Усі ці проблеми з легкістю можна вирішити за допомогою готового корму.
Годування кішки готовими кормами

Коли готовий корм вперше з‘явився на прилавках зоомагазинів, власники кішок з великою недовірою почали його використовувати. Перше запитання, яке виникало: „Чи можуть ці сухарики замінити справжню їжу – м’ясо, рибу тощо?”

Але лише у готовому кормі є настільки точно збалансовані білки, жири, вуглеводи, мінерали та вітаміни, що кішка залишається у прекрасній формі протягом всього життя. Крім того сучасні корми є досить різноманітними і включають усі особливості стану тварини: період росту, вагітність, лактацію, старість.

Недавні припущення про те, що використання сухих кормів може призвести до виникнення сечокам’яного захворювання вчені спростували, пояснивши цей факт основною етіологією СКЗ - спадковістю. Сьогодні саме для профілактики та лікування СКЗ використовують спеціалізовані готові корми зі зменшеною кількістю солей магнію.
(Правда, на скільки мені це відомо, ці корми сприяють розкладенню печінки у вашого улюбленця... Далі вирішуйте самі, вірити в це чи ні.)


Вибираючи сухий корм, слід звернути увагу на те, що вказано на упаковці:

    * Лише у високоякісних кормах вказана кількість таурину, який міститься в кормі. Таурин – це амінокислота, необхідна для нормальної роботи серця та для збереження зору, однак організм кішки її нездатний синтезувати.
    * На високу якість корму вказує наявність поліненасичених жирних кислот омега 3 і омега 6. Експериментальним дослідженням було встановлено, що наявність вказаних кислот в раціоні кота сповільнює ріст каменів під час сечокам’яного захворювання.
    * Виробники, які включають в раціон невисоку кількість солей магнію, обов’язково вказують про цей факт.

Є ще одна вагома причина переваги готових кормів над харчуванням тварини „з власного столу” – це не займає багато часу і коштує значно дешевше. Наприклад, кішці вагою 5 кг на день потрібно 70-80 г сухого корму класу „Premium”, або 100-120 г корму економічного класу. Це коштує приблизно 1 грн. 20 коп. Якщо ж годувати кішку натуральними продуктами, то ціна денного раціону буде в декілька разів вищою. До речі, на Заході власники кішок вже давно зробили свій вибір, віддавши перевагу готовим кормам.

Інколи власники тварин поєднують під час годування готові корми з натуральними продуктами. Чи правильно це? З впевненістю можна відповісти, що такий підхід неправильний, оскільки кішка отримує частину денної норми корму, а отже - лише частину денної норми поживних речовин. Якщо ж натуральні продукти включати в харчування, поза повною денною нормою готового корму, це призведе до розладу роботи кишково–шлункового тракту і до ожиріння тварини.

Отже, якщо Ви вже вирішили годувати свою кішку готовими кормами, то не потрібно додавати до її раціону ні натуральних продуктів, ні вітамінно–мінеральних добавок, оскільки що саме в готовому кормі є повний баланс поживних речовин.
http://www.club4lapy.com.ua/
Востаннє редагувалось 28 листопада 2005, 12:17 користувачем Лен_ТОЧКА, всього редагувалось 1 раз.

Аватар користувача
Лен_ТОЧКА
Ветеран
Ветеран
Повідомлень: 421
З нами з: 24 серпня 2005, 14:31
Контактна інформація:

Re: Любителів кицьок запрошуємо сюди

Повідомлення Лен_ТОЧКА » 24 листопада 2005, 18:24

Виховання та початкові етапи дресирування

Виховати легше, ніж перевиховати Виховання кішки. Як позбутися шкідливих звичок? (Николай Непомнящий „200 кошачьих почему” „Вагриус”, агентство „Граф Илья Толстой”, Москва 1995 г.)

Домашня тварина повинна вміти так пристосуватись до спільного життя з господарем, щоб, зберігаючи свою оригінальність, не стати для дому обузою або ж джерелом неприємностей. Для цього потрібно блокувати усі погані звички і схильності. Найкращий спосіб - профілактика.

Американські спеціалісти виділяють п’ять основних проблем, які найчастіше виникають при вихованні кішки.

Проблема № 1
Капризна і агресивна кішка, яка робить все, що захоче. Джерелом такої поведінки є те, що в дитинстві вона ніколи не чула слів „не можна”. Що робити? Потрібно частіше брати кошеня на руки. Ніколи не бити його – це не допоможе, а навпаки - озлобить. Якщо кішка випускає кігті, просто припиніть забаву і скажіть: „Не можна”. Запам’ятайте: войовничість кішки часто зумовлена страхом.

Бувають кішки, які плюються. Ви можете відповісти їм тим самим. Якщо не допоможе, скористайтесь пульвелізатором. У випадку, коли кішка надто часто шипить, робіть теж саме у відповідь.

Інколи кішки ведуть себе дуже агресивно, дряпають гладку поверхню, немов би пробують щось закопати. Це може відбуватись у випадку, коли кішці здається, що вона втратила контроль над ситуацією. Віддайте їй якийсь старий килимок, або ж просто візьміть на руки і заспокойте. Ласка, любов і турбота зменшують страх.

Інша можлива причина агресивної поведінки – захист території. Частіше це буває там, де живуть двоє чи більше тварин. У таких випадках потрібно терпляче привчати кішок одну до одної. В жодному випадку не закривайте їх! Можна поприскати їх одним одеколоном.

Проблема № 2
„Необтесані” кішки, які відмовляються користуватися своїм лотком, мітять все навкруги, стягують речі зі столу. Передусім слід подумати про медичні проблеми. Якщо все в порядку, поміркуйте, чи добре живеться Вашій кішці. Може вона просто звертає на себе увагу, тому що озлоблена, одинока і нещасна? У цьому випадку допоможуть любов і турбота. Прийшовши з роботи, спочатку поспілкуйтесь з кішкою, а вже потім із жінкою (чоловіком). А може вона на щось злиться? Або на когось? Коти не люблять людей перед якими відчувають страх, тому і мітять прямо перед ними. Радимо повісити над улюбленим місцем мічення фольгу, в якій була завернута риба. Це відволіче тварину. Або попробуйте погодувати кота на цьому місці, де він мочиться. Кіт настільки чистоплотний, що ніколи не буде мітити там, де їсть. Якщо Вам так і не вдалося встановити причини такої поведінки, попробуйте наклеїти навколо території липку стрічку, або протріть його нашатирним спиртом. Тільки не тикайте кота туди носом! Це не допоможе, а лише зіпсує Ваші з ним стосунки. Зробіть лоток бажаним для нього: чистим, з хорошим адсорбентом.

Проблема №3
Кішка – плакса. Перше, що хочеться зробити в цьому випадку – взяти її на руки. Потім, слухаючи годинами її крики, хочеться наказати її. Якщо це, звичайно, не пов’язано із тим, що киця хвора. Але не поспішайте: кішка кричить, почуваючи себе кинутою і одинокою. Мабуть, Ви приділяєте їй менше уваги, ніж колись. Який вихід? Знайдіть для неї затишне місце у помешканні – зробити це варто ще до початку „концерту”; якщо кішка все ж кричить вночі – присніть на неї водою з пульвелізатора.

Проблема №4
Кішка – руйнівник. Представники цього типу намагаються порвати все, що трапляється їм на шляху. Проявіть терпіння: кішка не відразу зрозуміє, що не можна нищити все підряд. В квартирі повинен бути предмет, на якому тварина може „відводити душу”. Наприклад, дошка або стовпчик для дряпання. Рослини, до яких кішка відчуває особливу симпатію, тримайте в недосяжних для неї місцях. Краще створіть для кішки її власний сад. Елементарний „котячий сад” – пророслий в ящичку овес. Можна також посіяти пшеницю чи петрушку.

Як навчити кішку не скакати на меблі?
Можна запропонувати найпростіший метод: столи і крісла з пасткою–сюрпризом зі стопки книг, картону або бляшанок, які падатимуть на кішку при найменшому торканні до заборонених меблів. Або поставте всюди балончики від дезодоранту: кішки дуже бояться, що вони бризнуть. Крім того, вони погрозливо похитуються, коли плигуни здійснюють свої піруети.

Жування електричних проводів
– смертельно небезпечна звичка. Потрібно побризкати їх білим оцтом, нашатирним спиртом, або обмазати кашкою з тютюну, також можна застосувати гострий кетчуп або гірчицю. Але перед цим слід дослідити, як реагує Ваша кішка на ці запахи, і вибрати найбільш неприємний.
Проблема №5

Кішка – примадонна.
Симптоми: їсть з Вами одночасно, але лише краще з того, що з’їдаєте Ви. Милосердно дозволяє турбуватись про себе. Одним словом - зіпсована кішка. Що потрібно пам‘ятати? Більшість кішок в змозі перейти на нову дієту за три дні, якщо Ви вирішили, що це найкращий варіант. Вони можуть і поголодувати кілька днів, нічого страшного не станеться! Почніть перевиховання з припинення годувати кішку зі свого столу; маскуйте нову їжу підмішуючи її до улюбленої страви, постійно збільшуючи дозу. Загартовуйте своє серце: кішка буде дивитись на вас благаючими очима. Годуйте кішку чітко за розкладом. І ніколи не забувайте приголубити її.

Але, щоб Вам пізніше не довелось перевиховувати капризну або агресивну кішку, кішку–плаксу чи примадонну або ще гірше, кішку–руйнівника або ж „необтесану” кішку – для цього слід, взявши кошеня, з перших днів виховувати його, спілкуватись з ним, і просто любити його. І тоді, будьте певні, проживання кішки у Вашому домі стане для Вас радістю.

А перед тим, як принести додому кошеня, Вам слід придбати таку необхідну річ, як лоток із наповнювачем. Якщо Ви плануєте взяти зовсім маленьке кошеня, лоток повинен бути з невисокими бортами (5–7 см), інакше кошеняті важко буде туди заскакувати. Який наповнювач купляти - краще порадитись з годувальником виводку, з якого Ви плануєте взяти кошеня, адже до цього часу маля вже має привиті перші навики гігієни, тож на початку не бажано нічого змінювати, щоб не відбити звички взагалі. Лоток спочатку слід поставити в тій кімнаті, де Ви будете тримати кошеня – спочатку йому буде важко орієнтуватись в новій квартирі, і воно не зможе знайти лоток у віддаленому місці (наприклад, в туалеті). Лише з часом поступово переносьте лоток до того місця, де Ви плануєте тримати його постійно.

Коли ви принесли кошеня додому, дайте йому можливість обдивитись і обнюхати нове приміщення і віднесіть його на лоток. Кошеня, стомлене тривалою прогулянкою, побачивши „знайоме місце”, відразу зробить там свої справи. Обов’язково погладьте і похваліть його за це. Кішки дуже чистоплотні тварини, і переважно з туалетом в них немає ніяких проблем, за винятком, коли коти стають статевозрілими і мітять свою територію. Тому кота, якого Ви не плануєте використовувати у племінному розведенні, необхідно каструвати, поки він не став статевозрілим. Інакше, коли кастрацію здійснити з запізненням, звичка мітити територію у тварини залишиться.

Природа влаштувала так, що понад дві третини свого життя кішка проводить уві сні. Кішка, на відміну від собаки, не має одного постійного місця, де вона спить. Для відпочинку вона обирає собі два–три улюблені місця, як правило, це диван, чи м’яке крісло. Кішки не люблять підстилок, чи килимків, зате вони обожнюють різні будиночки, чи інші закриті лежанки, які сьогодні представлені в широкому асортименті у зоомагазинах. Спочатку, поки Ваше кошеня ще маленьке, у такий будиночок можна покласти м’яку подушку або відрізок хутра – можливо це нагадає йому кішку–маму, і воно буде затишніше почувати себе на новому місці. Але якщо Ви не хочете, щоб кішка все своє життя спала у Вашому ліжку, не дозволяйте їй цього робити ще з перших днів перебування у Вашому домі.

Годувати кошеня слід в одному і тому ж місці, в один і той самий час. Ніколи не давайте кошеняті смачненьких шматочків зі столу, особливо, коли ви обідаєте. Коли ж кошеня, не дивлячись на правильне і достатнє годування, все ж пробує красти щось зі столу, ніколи не бийте його. Це абсолютно даремна справа: кішки не сприймають подібних методів виховання. Якщо Ви застали кошеня, коли воно щось усть на столі, його слід насварити. Інтонація і тембр Вашого голосу з докірливим відтінком, справлять на винну тварину бажаний виховний ефект. Як правило, достатньо один раз насварити кішку, щоб раз і назавжди навчити не робити те, що не слід. І ніколи не наказуйте кошеня „заднім числом”: якщо Ви не застали його „на гарячому”, кошеня не здатне пов’язати в одне ціле здійснену ним раніше крадіжку і незадоволення, яке воно чує в голосі улюбленого господаря.

Кішки за своєю природою – хижаки. І інстинкт полювання є характерним для всіх кішок. Полювання на здобич є „запрограмованим” в її нервовій системі – це можна побачити, спостерігаючи за поведінкою навіть місячних кошенят. Всі кішки, а особливо це стосується кошенят, повинні давати вихід мисливським інстинктам і енергії. А оскільки кішки, які живуть в квартирі, позбавлені такої можливості, вони з задоволенням бавляться іграшками, перетворюючи забаву на справжнє полювання. Вони бігають за невеликими предметами, це може бути, наприклад, згорнутий кусочок фольги, або маленький, легкий м’ячик. Також кішки в захопленні від будь-якого предмету, який за формою нагадує мишку: їм подобається стиснути його в лапках, потім підкинути в повітря, і знову атакувати. Під час таких забав кішка витрачає багато енергії, яку вона могла витратити на щось, менш приємне для Вас, наприклад, на здирання штор, або ж псування меблів. Тому обов’язково придбайте для своєї улюблениці іграшки, які допомогли б їй розвивати природні „таланти” – підкрадатися, доганяти, ловити і кусатись.

Більшість людей помилково вважає, що кішку не можна дресирувати. Але це не так. Звичайно, Ви не зможете досягти бездоганного виконання всіх команд, які здатна виконувати собака, але кішка із задоволенням може виконувати за командою деякі нескладні трюки – приносити предмети, давати лапку, говорити „м’яв”. Дресирування передбачає вироблення у кішки умовного рефлексу за допомогою чогось смачного. Головне ніколи не карайте її, і тоді дресирування принесе безліч задоволення Вам і кішці.
http://www.club4lapy.com.ua/
Востаннє редагувалось 28 листопада 2005, 12:16 користувачем Лен_ТОЧКА, всього редагувалось 1 раз.

Аватар користувача
Лен_ТОЧКА
Ветеран
Ветеран
Повідомлень: 421
З нами з: 24 серпня 2005, 14:31
Контактна інформація:

Re: Любителів кицьок запрошуємо сюди

Повідомлення Лен_ТОЧКА » 24 листопада 2005, 18:27

Чи знаєте ви?

Чи знаєте Ви, що слух у кішки набагато кращий, ніж у людини. У кішок досить широкий діапазон слуху – від 3 000 до 60 000 герц, тоді коли у людини – всього до 20 000 герц. Навіть, коли кішка спить, її слуховий апарат вловлює найменші звуки. Можливо саме тому кішка 2/3 свого життя проводить у сні, компенсуючи тривалістю сну його недостатню глибину. Хоча так добре чують лише молоді кішки – після 5-ти років слух у них понижується, а в старості вони стають майже зовсім глухими.

Чи знаєте Ви, що органи чуття у кішки розвинені набагато краще, ніж у людини та інших тварин. До органів чуття у кішки відносяться вуса, вібриси та чутливі волоски, розміщені над верхньою та нижньою губами і над очима. Напрямлені вони в різні сторони. Саме вони допомагають орієнтуватись кішці в повній темноті. Якщо кішка з якоїсь причини втрачає чутливі волоски, їй важко орієнтуватись в просторі.

Чи знаєте Ви, що зір у кішки приблизно у 6 разів кращий, ніж у людини. Однак вона не здатна розрізняти деякі кольори. Кішки прекрасно бачать і в день, і в сутінках, оскільки у них великі, з широким розрізом, очі. Зіниці швидко реагують на світло, і відповідно з освітленням змінюють форму – від щілиноподібної до круглої. В темряві кішка не бачить нічого, і орієнтується за допомогою слуху та органів чуття.

Чи знаєте Ви, що у кішки язик шершавий, оскільки його поверхня вкрита безліччю ороговілих бородавок, повернутих в сторону гортані, які називаються капілярними сосочками. Завдяки цим сосочкам кішка може перетирати любу м’ясну їжу. На кінчику язика, з боків і на основі розміщені смакові рецептори, згруповані навколо маленьких отворів. Ними кішка розрізняє деякі смаки їжі, але не всі – кішки не розрізняють, наприклад, солодкий смак. Одночасно шершавий язик кішки прекрасно допомагає їй у догляді за шерстю.

Чи знаєте Ви, що подаючи голос кішка може видавати різноманітні звуки різної тональності – сліпий музикант з абсолютним слухом Марвін Кларк визначив, що у голосі кішки є понад 100 звуків. Доктор Мілдрен Моелк провела докладний аналіз та ідентифікувала три основні групи звуків, які видають кішки:

    * Муркотіння – за допомогою цих звуків кішка може висловити свою радість або відчай (тому помилковою є думка про те, що кішка муркає від задоволення). Кішка може також муркати, відчуваючи недомагання.
    * Призиви – цими звуками кішка може щось вимагати, наприклад, привертати до себе увагу або просити їжу.
    * Крики – неприємні звуки “котячого концерту”, які можна почути під час бійки котів або під час спаровування.

Чи знаєте Ви, що кішка може висловлювати свої емоції за допомогою хвоста. Спостерігаючи за хвостом, Ви помітите, що його положення змінюється залежно від настрою кішки:

    * хвіст піднятий вгору, майже вертикально, означає, що кішка рада Вас бачити і таким чином вітає Вас;
    * коли хвіст швидко рухається назад–вперед
– Ваша кішка не в гуморі і дуже роздратована;
    * хвіст, високо занесений над головою (характерний переважно для самців), означає, що кіт отримав перевагу над суперниками;
          * якщо хвіст рухається повільно і хаотично – Ваша кішка хоч і відпочиває, але насторожена.

Чи знаєте Ви, що коли кішка лягла і демонстративно наставила животик – це означає, що вона Вам повністю довіряє і дозволяє обережно його погладити. Звичайно в будь-якій ситуації кішка агресивно захищає свій живіт – в цьому Ви зможете переконатись, погладивши животик кішки без її дозволу.

Чи знаєте Ви, що кішки знаходять дорогу і повертаються додому не використовуючи зір, тому що вони чітко реагують на магнітне поле Землі. Коли на піддослідних кішок діяли сильними магнітами, вони втрачали орієнтацію і не могли повернутись додому.

Чи знаєте Ви, що кішки здатні сприятливо впливати на перебіг та лікування серйозних психічних захворювань, серцевих розладів а також ушкоджень головного мозку, викликаних інсультами, крововиливами та травмами. На Заході кішок широко використовують у лікарнях, у спеціальних навчальних закладах для розумово відсталих дітей, а також у будинках престарілих.
http://www.club4lapy.com.ua/
Востаннє редагувалось 28 листопада 2005, 12:16 користувачем Лен_ТОЧКА, всього редагувалось 1 раз.

Аватар користувача
Лен_ТОЧКА
Ветеран
Ветеран
Повідомлень: 421
З нами з: 24 серпня 2005, 14:31
Контактна інформація:

Re: Любителів кицьок запрошуємо сюди

Повідомлення Лен_ТОЧКА » 24 листопада 2005, 18:29

І, якщо ви чекаєте поповнення у вашій дружній сім'ї - до вашої уваги:

Догляд за вагітною самкою та кошенятами

Під час вагітності кішка повинна вести звичний для неї спосіб життя. Але потрібно звернути увагу на її раціон. Під час вагітності у кішки зростають енергетичні витрати організму до 90 ккал на 1 кг, і виникає додаткова потреба в мінералах та вітамінах. Якщо раніше Ви годували кішку готовим кормом для дорослих котів, то під час вагітності слід перейти на готовий корм для кошенят. Такий корм є більш калорійним і містить більше вітамінів та мінералів. Вагітність та лактація – це єдиний період, коли рекомендується дорослу тварину годувати кормами для кошенят.

Вагітність кішки триває приблизно 63 дні (термін 59 – 70 днів вважається нормою). Кішки переважно паруються декілька днів, а термін вагітності вираховують, з першого дня парування. Протягом першого місяця дуже важко визначити чи завагітніла Ваша кішка. Лише через три тижні соски набухають і стають рожевими. А вже з початку другого місяця вагітності об”єм живота у кішки різко збільшується. Живіт стає округлим, тварина стає повільнішою і багато спить. На останньому тижні вагітності кішку не рекомендується брати на руки. У цей час для неї потрібно облаштувати гніздо, де вона буде народжувати та вигодовувати кошенят. Зручним місцем буде велика картонна коробка, з одного боку якої потрібно вирізати округлий отвір, щоб кішка могла сама заходити в гніздо і виходити з нього. Отвір повинен бути розміщений на висоті 10 см над підлогою і діаметром приблизно 20 см. Коробка зручна ще й тим, що в майбутньому, відкривши кришку Вам зручно буде спостерігати за перебігом пологів і змінювати підстилку кошенятам. Приготовану коробку треба поставити в теплому, захищеному від перетягу місці. За кілька днів до пологів потрібно оглянути соски і легенько їх промасувати, використовуючи при цьому перекип’ячену оливкову або соняшникову олію.

Спостерігаючи за поведінкою кішки, Ви обов’язково помітите наближення пологів. Перед пологами кішка стає дуже ласкавою, вона буде ходити за Вами, тертися до ніг, проситися на руки. Більшість домашніх кішок люблять, щоб під час пологів господар був поруч. Особливо це стосується тих кішок, які народжують вперше. Зазвичай, пологи у кішок протікають природньо, без всяких ускладнень. Кішка, народжуючи кошеня, сама розриває навколоплідні оболонки, перегризає пуповину та облизує його, Вам залишається лише слідкувати за нею. Якщо кошеня народилося, а кішка розгубилася і не знає, що з ним робити чи не звертає на нього ніякої уваги, Ви повинні взяти кошеня чистими руками, розірвати навколоплідні оболонки і звільнити марлевою серветкою ніс та рот кошеняти від слизу. Після цього, як правило кошеня починає тихенько попискувати, чим відразу привертає увагу матері, і вона починає інтенсивно вилизувати його, підштовхуючи до сосків. Коли пологи протікають нормально, то все закінчується за 4 – 5 годин. Інколи процес може затягнутися до 24 годин. Якщо ж пологи тривають більше доби, це вказує на якусь патологію і Вам необхідно якнайшвидше звернутись до ветеринарного лікаря.

Коли всі кошенята народились, потрібно поміняти підстилку і запропонувати кішці тепленького молока, можна додати до нього сирий жовток. Але це лише втому випадку, коли кішка переносить молоко, інколи через високий вміст лактози, молоко у кішок викликає пронос. Тоді можна запропонувати їй спеціалізований вологий корм, підігрітий до температури 38 градусів.

У кішок переважно сильно розвинений материнський інстинкт. Кішка постійно лежить з кошенятами, годує, вилизує їх і практично не виходить від гнізда. Якщо Ваша кішка виявиться такою доброю мамою, то перші 10 – 12 днів кошенята не будуть потребувати ніякої уваги. Потрібно лише щодня міняти підстилку під кошенятами та доглядати кішку.

В період лактації витрати енергії зростають ще більше. Кішку дальше потрібно годувати спеціалізованим високо енергетичним кормом. Розраховуючи денну норму корму слід враховувати не лише вагу кішки, але й кількость кошенят у виводку.Чим більше кошенят годує кішка, тим більшою повинна бути добова норма корму. Бажано, щоб 25% від раціону лактуючої кішки складав вологий корм, оскільки він сприяє більшому виділенню молока.

Часто кішки покидають своїх кошенят лише на кілька хвилин, щоб відвідати лоток з наповнювачем і категорично відмовляються виходити їсти. Зате вони охоче все з’їдають, коли мисочку з їжею ставити в коробку. В такому випадку необхідно ставити глибші мисочки, щоб корм не розлітався і не забруднював підстилку.

Приблизно у віці 10 – 12 днів у кошенят починають відкриватися очі, але починають вони бачити лише ще через 4 – 5 днів, тоді вони пробують розповзатися по коробці, а у віці трьох тижнів кошенята починають ходити і вилазити з коробки. Важливо, щоб в цей час в коробці стояв невеликий лоточок з наповнювачем. Кішка, погодувавши кошенят, підштовхує їх до лотка, а інстинкт підкаже, що робити дальше. Переважно кошенята навчаються користуватися лотком ще до відлучення від матері.

Коли у кішки достатньо молока, а кошенята добре ростуть і поправляються (маса кошеняти повинна зростати щотижня на 100 г), то підгодовувати їх потрібно не раніше, як у тритижневому віці. Починати підгодовування варто з молока, по 1 чайній ложечці на кошеня, 3 – 4 рази на день. Але краще використовувати при цьому спеціальну молочну суміш – замінник котячого молока. У віці трьох тижнів кошенята вже можуть самостійно злизувати молоко з мисочки. Щоб зацікавити кошенят і ознайомити їх з новим смаком, потрібно цю суміш накапати їм на губки, тоді кошенята починають облизуватись, тикатись мордочкою. Поступово вони навчаться їсти з мисочки. Як тільки кошенята починають самостійно їсти їх можна підгодовувати спеціалізованими вологими кормами. Але це обов’язково повинен бути корм для кошенят, і ні в якому разі не використовувати корм для дорослих тварин. Оскільки шлунок у кошеняти дуже маленький, та й інші органи травлення не зовсім підготовленні до прийняття нової їжі, початкові дози корму повинні бути незначними. А потім їх необхідно поступово збільшувати. У віці 6 тижнів в раціон кошеняти можна вводити спеціалізований сухий корм для кошенят попередньо його розмочивши. Вводити його слід поступово, додаючи у невеликих кількостях до вологого корму. У віці двох місяців кошеня можна повністю перевести на сухий корм.

Відлучати кошенят від матері рекомендується у віці не менше 8-ми тижнів.
http://www.club4lapy.com.ua/
Вкладення
Kisa_2.jpg
Востаннє редагувалось 28 листопада 2005, 12:15 користувачем Лен_ТОЧКА, всього редагувалось 1 раз.

Аватар користувача
гАдміністратор
Головний модератор
Головний модератор
Повідомлень: 964
З нами з: 24 січня 2005, 17:21

Re: Любителів мур_котячих запрошуємо сюди

Повідомлення гАдміністратор » 26 листопада 2005, 17:07

Лен_ТОЧКА, ти молодець! Твої теми про догляд за котами та собаками є перлинами не лише цього розділу, але й Форуму загалом.
Дуже акуратне відношення до форматування тексту.
Так тримати! :)

P.S.
Шось не видно росту Авторитету в Лен_ТОЧКИ. Ану, всі тисніть на "+" ! :)

P.P.S.
Копірайтів ніде не потрібно? Це не є прямими цитатами чиїхось робіт?
Востаннє редагувалось 26 листопада 2005, 17:13 користувачем гАдміністратор, всього редагувалось 1 раз.

Аватар користувача
Лен_ТОЧКА
Ветеран
Ветеран
Повідомлень: 421
З нами з: 24 серпня 2005, 14:31
Контактна інформація:

Re: Любителів мур_котячих запрошуємо сюди

Повідомлення Лен_ТОЧКА » 28 листопада 2005, 11:57

гАдміністратор писав: Лен_ТОЧКА, ти молодець! Твої теми про догляд за котами та собаками є перлинами не лише цього розділу, але й Форуму загалом.
Дуже акуратне відношення до форматування тексту.
Так тримати! :)

P.S.
Шось не видно росту Авторитету в Лен_ТОЧКИ. Ану, всі тисніть на "+" ! :)

P.P.S.
Копірайтів ніде не потрібно? Це не є прямими цитатами чиїхось робіт?

Дякую за добрі слова  ::) Звичайно ж я не ветеренар і не науковець, щоб стільки всього знати...
Але дуже хочеться донести до наших читачів важливу і цікаву інформацію  ::) 
Треба подописувати ссилки... Дякую за підказку  ;)
Востаннє редагувалось 28 листопада 2005, 12:02 користувачем Лен_ТОЧКА, всього редагувалось 1 раз.

Відповісти